Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

Tak jsem zase tady.....chybí tam víla Amálka8-o

2 0
možnosti
Foto

J36a24n 39D34l55o28u20h35ý

5. 3. 2013 22:04

mně je to taky žinantní.. tak se cpu pod Vás.. jsem si totiž vzpomněl na Malou čarodejnici :-).. ale Amálka je taky fajn, namluvil ji Hrzán že jo? ;-)

2 0
možnosti
SW

Vynikajici vyber :-), take bych dala Pat&Mat na prvni misto, akorat bych tam nekam propasovala Krakonose

0 0
možnosti
Foto

Krakonoš definitely rulez! Hlavně ovšem Trautenberk. :-) A jako dítě jsem hodně prožíval sérii Slavný lovec Pampalini. To bylo, tuším, polský.

1 0
možnosti
Foto

J32a53n 57D47l73o39u36h82ý

5. 3. 2013 20:06

a co Edudand a Francimór? to byla prima dvojka ;-);-D

0 0
možnosti
MR

Perfektní výběr:-)R^

1 0
možnosti
MP

V naší rodině jsou jednoznačným vítězem Včelí medvídci. V autě jsme sedávali dva dospěláci vepředu, tři prťavci vzadu, a napůl hluchý řidič musel strpět naše hlasité zpívánky - jen vzpomeňte na: "... nesnídám, nesvačím, nestihnu to, nestačím...", "... slunce má k sušení vlohy, osuší mé dlouhé nóóóóhy." nebo "... bílá vrána, bílá noc, bílé není nikdy moc." :-)

2 0
možnosti
PP

P33e43t40r 56P55á96l17k31a

5. 3. 2013 16:17

pokud jde o krtka, tak před pár lety bych ho dal taky na chvost, ale jeho genialitu pořádně doceníte, až budete mít vlastní děti předškolního věku, můžete mi věřit.

2 0
možnosti
LH

Ale z krtečků je podle mého ten první Krteček a kalhotky nejlepší.

1 0
možnosti
KV

jojo, Pan Krbec, Kluk z plakatu - a Clovicek, samozrejme, ten byl super. Pak si pamatuju cosi s Tonikem a autickem, jako diteti se mi to moooc libilo...

A taky slovenska znelka vecernicku, Tip a Tap (ted mi prijde desny, ale strycek Fido byl neodolatelny tenkrat) a vubec... je toho moc. Asi bych 10 nevybrala :-)

Z novejsich jsem mela rada medvedy, vydry a vubec tyhle zvireci dily.

3 0
možnosti
Foto

:-) hezký....mám jen výhrady k umístění krtka.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Vždycky se někdo najde. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 88
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2169x
Jen malá holka,
co si hraje na spisovatelku,
baskytaristka a textařka,
bohém, poeta a flákač.