Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já bych tedy přidala na černou listinu "mít sex". V češtině pro to existuje celá řada sloves v různé škále citového zabarvení :-). Ale upřímně, kdysi jsem se například nedokázala vyrovnat se slovem "super", a dnes jsem dokonce schopná ve výjimečných případech je použít. I když se to s tou tolerancí nesmí přehánět, třeba slovo "vyselektovat" by zasloužilo trest smrti :-)

4 3
možnosti
Foto

mě se líbí "hledám optimálnější"  nebo "víc lepší".....připomíná mi to "Bubba je můj úplně nejvíc nejlepší kamarád";-D

12 1
možnosti
MB

nevím proč, ale spolehlivě mě vytočí "dobře ty" brrrrrr

3 0
možnosti
DM

;-D;-D Náááhodou, tím jsme bezva "in";-D

0 1
možnosti
Foto

Mě dere "Mějte pěkný večer".....bych nejraděj chopil nejbližší předmět a ťal;-D

6 1
možnosti

servisovat, sexovat, lyžovačka nebo obědovat jsou počeštěné paskvily slov , které k nám přitáhli slovenští gastarbaitři.

3 1
možnosti
Foto

Sexovat má hlavně jiný význam, že ano. Jde o rozdělování kuřat podle pohlaví. ;-)

0 0
možnosti
RK

Něco na tom je, i když zrovna lyžovačka mě zas tak moc neirituje.

Ale co mě vytáčí brutálně, jsou slova typu 'mímo' nebo 'mimísek' (miminko), případně 'manža' (manžel). Za to bych opravdu dával rákoskou ;-D

5 1
možnosti
PH

Někde jsem zahlédl perlu: "S přítulkou jsme si vyláskovali mimíska." TBB

3 1
možnosti
TV

nemusí se to učit, existuje na to nástroj

http://www.vypatlator.cz/

3 0
možnosti
MN

Na svůj věk jste poněkud rigidní, Mirko, "yaG Se MáSH" je podle mě docela sranda.

Mně daleko víc vadí, když se lidé (zejména politici) třeba v diskuzích na ČT24 zdraví "krásný dobrý den" (co je to za blbost rozvíjet přídavnými jmény základní pozdrav?) nebo když se v médiích stále častěji někdo "ptá na otázku" (tak se snad buď má jen ptát nebo pokládat otázku, ne?) nebo zveřejňuje "nejoptimističtější předpověď" (něco jako the bestest?) anebo se stále častěji ignoruje množné číslo středního rodu: "děvčata pomáhaly" (místo aby děvčata pomáhala), atd....

3 4
možnosti
JJ

Mně se rozvíjení "základního pozdravu" naopak líbí. "Krásn, dobrý den" je určitě lepší, než "čau" a "mějte se hezky" je zcela jistě hezčí, než "nashle".

0 0
možnosti
JK

tá výrázná červená na Vašich retech není dobrý nápadV

0 4
možnosti
MS

Sice nejsem vizážista, ale zdá se mi, že na černojoké brunetě to nevypadá špatně. :-)

3 1
možnosti
MM

Nechápu vo co gou????;-D;-D;-DR^

*

Ale jinak KARMA!!R^

2 0
možnosti
MS

Já jsem zase na nervy z prznění dívčích jmen typu Domča, Simča, Renča, Verča a já nevím ještě jaká ...ča. :-P

4 2
možnosti

J74a89n 40Š58i71m28á73k

27. 2. 2013 10:02

Asi budete mít slabé nervy, ale Vás lidé asi nijak jinak než Milane neosloví.... Já bych byl asi na nervy, pokud by mi říkali Jane....

2 0
možnosti
  • Počet článků 88
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2169x
Jen malá holka,
co si hraje na spisovatelku,
baskytaristka a textařka,
bohém, poeta a flákač.