Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

Souhlas, já taky zrovna vánoce nemusím, mám je zhnusený už z doby, kdy jsem byl malým klukem a matka měla během nich vždycky takový divný chování, asi ze stresu či co a rok co rok se to zhoršovalo. Co jí k tomu vedlo jsem nikdy předtím z ní nedostal a je tomu už 21 let, co nežije.

Ovšem ta přebujelost komerce, která se tu rozmohla, to neustálý opičení se po amíkách, ta každoroční instalovaná výzdoba v ulicích, výlohách a megamarketech vždy o den dřív než loni... je mi z toho na blití, fakt. I jako neznabohovi.

5 3
možnosti
IH

I63v48o 45H67u14b23á58l41e25k

3. 12. 2012 20:50

opět musím konstatovat radost především z toho, že autorkou tohoto blogu je mladý člověk...nestačili jim všem ještě vymýt mozky stupidní reklamou a zvyky v našich zemích cizí nebo dokonce nepatřičné a za to jim díky. jinak k obsahu - ano, ten opravdový duch Vánoc se nezadržitelně vytrácí a stává se z toho čistě komerční záležitost, osobně je mi z toho smutno a tyto svátky už nějakou dobu vůbec neslavím - není totiž co slavit, raději věnuji finance na dobrou lyžovačku, posezení s přáteli apod.

4 2
možnosti
MM

Souhlasím, opravdový duch Vánoc se vytrácí. Jenomže když autorka napíše, že se vytrácejí tradice, rozmáhá se nevkus a místo skutečných Vánoc nastupuje čirá komerce, okamžitě někdo zaútočí, že "normální lidi" to přece chtějí a jestli by nechtěla stromek s rudou hvězdou. A to má štěstí, že je mladá, jinak by tu z ní ti "normální" udělali ještě členku KSČM.

1 1
možnosti
  • Počet článků 88
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2169x
Jen malá holka,
co si hraje na spisovatelku,
baskytaristka a textařka,
bohém, poeta a flákač.