Mirka Karásková

Jen malá holka,
co si hraje na spisovatelku,
baskytaristka a textařka,
bohém, poeta a flákač.
  • Počet článků 88
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2169x

Mirka Karásková

Svoboda naší demo demokratické společnosti

V souvislosti se zrušením Žitova facebooku mě napadlo, zamyslet se nad svobodou v našem demo demokratickém společenství.

6.12.2012 v 16:55 | Karma: 21,67 | Přečteno: 1214x | Diskuse| Politika

Mirka Karásková

Stromeček v červenci aneb jsem blázen, když chci věci po svém?

Můj včerejší článek mě nepřímo inspiroval k dalšímu zamyšlení. Totiž přimělo mě to, abych zauvažovala, jak moc se lidé drží svých zavedených konvencí, a jak zkrátka dělejí věci tak, jak se má a tehdy, kdy se to má. A potom když vybočím z řady, vysloužím si plno nálepek.

4.12.2012 v 20:06 | Karma: 8,83 | Přečteno: 689x | Diskuse| Společnost

Mirka Karásková

Proč se mi hnusí Vánoce

Je to smutné, opravdu smutné, když musím napsat, že se mi Vánoce hnusí. Jenže já neumím lhát – Vánoce se mi skutečně nelíbí. Ano, je pravda, že už mi mnoho lidí řeklo, že Vánoce mám takové, jaké si je udělám. Je to tak, ale co potom ta obrovská nafouknutá komerční bublina všude okolo? Ta se ignorovat nedá, nad tou se dá jen s nechutí kroutit hlavou, když tedy máte dost silný žaludek.

3.12.2012 v 20:33 | Karma: 29,77 | Přečteno: 2037x | Diskuse| Společnost

Mirka Karásková

Je pravé skutečně to pravé?

Každý, kdo se pouští, do nějakého hodnocení politiky, se vždy vydává na tenký led. Ano, i já bruslím, tedy doufám, že bruslím a ne jen že se kloužu po zadku. V každém případě jak už název napovídá, přemýšlím o pravosti.

1.12.2012 v 17:58 | Karma: 12,03 | Přečteno: 968x | Diskuse| Politika