Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chtěl bych jen dodat pár nepřesností- 1. že se film jmenuje Joker, je bohužel jen dobrý tah na návštěvnost kin. Stejně tak by to mohl být pouze člověk s povoláním klauna, kterému se zbortí svět a psychika. Pořád by to bylo maximálně skvělé.

2. Mám problém s tím, že Joker (ze série Batmana), jako takový je nadprůměrně inteligentní a obrovský padouch.

V tomto filmu je to podprůměrně inteligentní člověk.

A nedá se srovnávat Joker- Ledger vs Joker- Phoenix, neb to jsou dva velmi rozdíné filmy, až se chce říct-jeden je komiks a druhý prostě psycho drama.

Nicméně,jsou to dvě maličkosti, které nic nemění na tom, že tento film( hlavně pan herec Phoenix), je naprosto geniální a naprostý souhlas s výše napsaným v článku.Film je to úžasný!

Hezký den všem

0 0
možnosti

P78e81t87r 51S76k93á39l83a

8. 10. 2019 13:52

Zahrané je to opravdu přesvědčivě a lze doporučit každému komu nevadí stísněná atmosféra, depresivní hudba a neočekává happy end.

2 0
možnosti
Foto

J50a38n 15Š69i16k

8. 10. 2019 13:38

Včera jsem film absolvoval taky a musím říct, že film, s tak dobrým příběhem a vynikajícím hercem jsem neviděl už hodně dlouho. Jinak já klidně oba Jokery porovnám a podle mě ten Phoenixův stojí o řád výše. Vám v každém případě za recenzi R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 88
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2169x
Jen malá holka,
co si hraje na spisovatelku,
baskytaristka a textařka,
bohém, poeta a flákač.