Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

A ještě song pro Mirku jako důkaz, že hlavní jsou city:

youtube "Obří broskev - Opravdová láska "

0 1
možnosti
PB

R^

Souhlas a pobavilo. :-)

S lehkou výhradou, někde dole jsi byla v diskuzi na někoho nepříjemná.

Myslím, že zbytečně,

Ale co, vy si holky dělejte srandu z našich malých pérek a my si budeme dělat srandu z vašich velkých zadečků, visících ňader a věčným bojem se strijemi.

A doufejme, že někdy v životě potkáme, partnera který nás bude mít, tak rád, že podobný způsob uvažování bude jen vtipem a dávnou vzpomínkou. :-)

1 0
možnosti
BH

Na velikosti ženských prs záleží.

1 0
možnosti
Foto

Pro všechny rádoby zkušené radily malý edit! Já netvrdím, že přiměřeně velký penis (14 až 20 cm) je záruka úžasných zážitků. Jen říkám, že s trochou talentu a šikovnosti k tomu má takový majitel předpoklady ;-) A že s tím, co vlastní nějakých osm centimetrů, nikdy nezažijete výbuchy vášně v jednom okamžiku a v jednom spojení ;-) A já mám naštěstí partnera obdařeného jak do velikosti, tak do talentu ;-D A díky němu jsem objevila takové věci, co mé tělo dokáže, že jsem si to ani neuměla představit - viz další článek ;-D Ale já vím, nemám o sexu potuchy ;-D

2 3
možnosti
JS

chápu že se to pánům s menším nelíbí, ale je to tak.. ;-)

1 1
možnosti
Foto

M75i25l43a83n 34D18u97d52k53a

29. 8. 2017 19:19

Při vší úctě, Mirko, o kvalitním sexu toho zatím asi moc nevíte. Ale to určitě "doběhne" léty...

3 2
možnosti
MB

Příroda se nedá oblafnout a ona pak moudře říká :

Velké břicho - pod ním ticho ...

V mládí erotik - na stáří prostatik ...

Dokonce i - I blahoslaven buďiž ten, který oře pole mé - šetří pluh můj ...:-)

1 0
možnosti

S ohledem na minulý blog je jasné, že je to "Vaše těma". Jste ještě docela mladá tak je naděje, že časem zjistíte, že "mýliti se, je lidské":-))

3 0
možnosti
Foto

Manžel taky říká, že na velikosti záleží. Čtyřky jsou tak akorát do rukou, menší jsou k ničemu a ani silikon to nespraví.

2 0
možnosti
Foto

Já, za 50 let této aktivity jsem žádnou stížnost nezaslechl a nakonec, když s člověkem žena zůstane 20 nebo jindy 15 let, tak to asi o něčem svědčí.

.

Ale z jiného soudku: píšete "Možná může, ale vždycky bude malý a co na plat, na velikosti záleží", ale já bych psal, "co naplat".

0 0
možnosti
AT

To o ničem nevypovídá. Jsou ženy, co drží ústa, protože ví, že se svými "přednostmi" mohly dopadnout ještě hůř. Nebo jinak: lepší vrabec v hrsti ... v tomto případě doslova

2 0
možnosti
JS

Zde se nedá jinak, než souhlasit ;-)

2 0
možnosti
Foto

To je ženský pohled na věc. A co takové zborcení dna....?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS