Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^každý má jiný vkus a nechápu proč je nám všude vnucován ženské ideál krásy jakožto hubeného svalnatého a opáleného těla8-o

Jóó kdyby bylo všude kolem tolik pěkných vysportovaných mužských těl;-D;-D

a kdyby se tak často jako překynulé ženské zadky probírala převislá mužská panděra bude půlka mužské populace na prášky nebo v Bohnicích;-D

0 0
možnosti

J61a95n 68B53u40r64i41a25n

10. 8. 2017 6:55

Nu, já bych řekl, že máte prostě normální ženskou postavu. A navíc Vám to i sluší. Jenže problém asi všech žen je ten, že si myslí, že jsou škaredé, tlusté, mají blbou postavu atd.

Alespoň má žena to tak zcela jistě má. Když ji říkám pravý opak (jak jí to sluší a jaká je kočka), tak její hlava to nejspíš nebere a nevěří mi.

No - vlastně nedávno mi to stoprocentně věřila - podařilo se jí natankovat benzín do nafťáku. Zhodnotil jsem to tak, že má jediné štěstí, že je tak hezká. (Všem ženám ale nedoporučuji dělat podobné testíky příliš často. I muž je jen člověk).

4 0
možnosti
Foto

No...u nás se to povedlo v zadumání kdysi mému muži, ještě do cizího auta. A že by byl až tak krásný.... :-)))

1 0
možnosti

J79a33n 41P36a17v83e12l

8. 8. 2017 22:36

Hodní lidé se Vás tu snaží utěšovat, ale to u nás asociálů nefunguje. Podíval jsem se na fotky na instagramu a ano, jste tlustá. Ne morbidně obézní, ale pokud nezměníte životní styl, budete ve čtyřiceti rozkydlá mamina. Stárnutí je svině

Doporučil bych Vám začít sportovat a najít si dobrého výživového poradce, který Vám neporadí dietu a doplňky stravy, ale poradí Vám, jak změnit styl stravování, který budete moci dodržovat do konce života. A pak už jen zbývá ta disciplína

2 2
možnosti
Foto

Řekl a utřel semeno do kapesníku ;-D;-D;-D Mě vážně nikdo neutěšuje, protože já utěšit nepotřebuju. Jestli jste četl, co píšu, tak já nejsem nespokojená. Přesně tyhle řeči od anonymů bez fotky můžou za stovky pochroumaných psychik mladých holek, které zkrátka nepadly do oka onoho anonyma. To, že nemám postavu, která by se Vám líbila, ještě ale neznamená, že můžete tvrdit, že nesportuju a mám špatný životní styl. ;-D Ale jo, já jsem jen ta potrefená husa, co má mindrák a proto takhle "nedůtklivě" odpovídá ;-D

5 0
možnosti
Foto

Taky jsem konfekční velikost 44 a více a někdy z toho dělám dost vědu - např. na koupališti, při sezónních výprodejích, kdy moje velikost není k mání atd. Jenže příroda to tak asi chce, že někdo je hubený a někdo oplácaný. Líbí se mi Váš přístup a držím Vám palce, ať Vám ten optimismus zůstane. Super článek!R^:-):-):-)

4 0
možnosti

ale kolik vám je? To nemyslím zle.. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Dáma nikdy není tlustá ! Nanejvýš krásně klenutá ! Perverzní ideál vyzáblých modelek je ďábelským dílem homosexuálních módních návrhářů od New Yorku po Tokio a jejich přirozeného tíhnutí k chlapeckým postavám. Ideál návrhářů pro módní molo měří 280 cm a váží 25 kg. A protože se taková "krasavice" ještě nenarodila, berou, co je - 190 cm, 39 kg. Věřte, že to má mnohem více společného s věšákem na šaty, než s ideálem krásy.

4 0
možnosti

To máte sice částečně pravdu, ale je otázkou, zda je stopadesátikilový vorvaň ještě dámou. A to já žádná Twiggy nejsem, a jsem docela hodně tolerantní, nemám ráda, když se ženy typu autorky blogu označují za tlusté, ale tolerance mě přejde přesně v tu chvíli, kdy vedle mě těch stopadesát kilo jede v těchhle vedrech v nacpaný tramvaji. A to nemusí být žádný bezďák, ale to sádlo se prostě strašně potí a smrdí, i když je prolitý voňavkou.

Promiňte, omlouvám se, nechala jsem se unést, ale mám to ještě příliš čerstvě v nose, a to díky bohaté praxi se zvířaty snesu fakt hodně.

1 2
možnosti

Celý celý celý život nedělám nic jiného než střídám hladovky a přejídání. Nakonec jsem v zoufalství a po přechodu, kdy mi kila vylétla přes stovku přistoupila i k bariatrické operaci. Zhubla jsem, něco zase nabrala, ale už to stagnuje na devadesáti kilech. S příjmem potravy 150ml pětkrát denně. Řehole. Ale aspoň něco. Jen o muže nikdy nouze nebyla;-D;-D;-D.Je to v hlavě, je to droga a ne každý to zvládne. Tak asi tak.

2 0
možnosti
Foto

R^Řekl bych, že to trochu nadsazujete, podle fotek máte postavu, jakou by Vám mohla leckterá závidět:-)

4 0
možnosti
Foto

Děkuji mnohokrát! :-) Ale spíš než nadsazování, interpretuju mínění okolí ;-D

1 0
možnosti
Foto

Není to tak dávno, co jsem zhubl o 14 kg. A to jsem měl jen mírnou nadváhu. Dostal jsem se na normální BMI. Nevěřila by jste, jak se mi ulevilo. Lepší fyzička, zavazování bot, pocení, spánek, sebedůvěra ve své tělo, atd. Je toho hodně co to člověku dá. Chce to najít motiv a pak to jde samo. Jen si zkuste dát na záda batoh s 10 kg a celý den se s ním pohybovat a uvidíte jak se Vám uleví, když ho sundáte!

Nejhorší je, udělat si z nedostatku přednost.

Nechci moralizovat, sám si moc dobře uvědomuji jak je to nesmírně těžké.

Rozhodně jste krásná žena, ale toto Vás může osobně posunout ještě na jiný „level“!

3 0
možnosti

přesně tak, sice mám BMI v normě, ale sama bych se ráda viděla o 10 kilo lehčí už jen kvůli kloubům a fyzičce, každé kilo navíc je strašně znát..

3 0
možnosti

J50a40n 28U52l40r35i93c12h

8. 8. 2017 14:42

Jistě je rada mužů kteří jsou rádi když je žena za co chytit. Neznam osobně ale nikoho kdo by měl rad ženy pri tele, ale domu si dotáhl hubenou protoze by se styděl.

0 0
možnosti
Foto

Spíš je to tak, že s hubenými randí a na ty při těle mlsně koukají, popřípadě si ji pořídí jako bokovku. Osobní zkušenost nejen moje ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS