Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

dve slova: statistika, pravdepodobnost.

0 0
možnosti
MR

Takže vy s matkou jste jen pozorovaly jak je stará paní zoufalá?8-o

0 0
možnosti
JL

Článek může být smyšlený, přesto má jasné poselství.R^

0 0
možnosti

Je úžasné číst, jak jste s maminkou pozorně sledovaly, jak se ta babička trápí a čekaly jste obě tak dlouho, až přijeli na bílém koni pankáč a cikán. Jedno oko nezůstalo suché.

.

A teď ještě tu O Popelce - jak chudé děvče ke štěstí přišlo. Tu mám taky rád.

3 0
možnosti
Foto

Promiňte, ale proč jste té paní nepomohla Vy sama?

4 0
možnosti

"Dneska jsme s maminkou byly svědky krásných činů. Když jsme chtěly na nádraží vyjít z podchodu po schodech na peron..." Když jsem sám chodíval s až  devadesátiletou mátí, tak jsem už moc prostoru na nic jinýho neměl:-)

0 0
možnosti
JK

Juj, taky jsem jednou pozoroval, jak nějaké paní přejel tankpřes nohu, paní krvácela a já pozoroval, jak jí nikdo nechce pomoct, paní potomhrozně zbledla a já pozoroval, jak všichni spěchají a nevšímají si jí, no a pakpaní vykrvácela a já tam stál a pozoroval, jak se slétají havrani. Bylo tostrašné, vůbec nikdo jí nepomohl, a to tam chodili lidé celou dobu, co jsem tupaní pozoroval. :-/

Já si z toho můžu dělat pr...legraci, protože jsem té paní ve skutečnosti pomohl, i když pravda, žádný tank jí nohu nepřejel, jen eskalátor :-)

2 0
možnosti
MK

Přeji brzký návrat do reality R^

0 0
možnosti
Foto

Pak zazvonil zvonec a pohádky byl konec.

3 0
možnosti
MP

Mně se občas stane, že mi někdo pomůže. Vždy je to nějaký většinový občan. Náhoda. Ovšem nevyvozuji z toho nic jiného, než co jsem si myslela předtím. To jest, že mezi lidmi je pořád ještě dost slušných osob a já jsem měla štěstí, že jsem narazila zrovna na ně. Nedělám si iluze o lidech všeobecně, jsou takoví i makoví. Vy se tady rozplýváte, jako by se stalo něco naprosto nečekaného. Takže co jste si vlastně myslela předtím? Nebyla jste náhodou víc naplněna předsudky než lidé, kterým zde mentorujete?

1 0
možnosti
VP

Tuhle jsem zrovna viděl někoho, jak vyhrál na automatech. Tak prosím neodsuzujte plošně automaty, že lidem akorát berou peníze, nebo Vás označím za rasisty (nemůžete přeci všechny automaty házet do jednoho pytle)!

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS