Diskuse

Protože nenávidím ty, co týrají zvířata!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"A já zas nepochopím jeho a jen si říkám, jaký je to ubožák. Doma mám dva a za nic bych je nevyměnila!"

A co s těma ubožákama doma děláte? ;-D;-DR^

0 0
možnosti

Zkuste ještě zkouknout film "Bílý Bim, černé ucho", myslím, že by se Vám mohl líbit. Jinak já mám výchovu mého dědečka, vesnického rolníka, čili zvíře je prostě zvíře. Dědeček zvířata netýral, ale taky si je nikdy nenechal přerůst přes hlavu. Asi tak.

1 0
možnosti
Foto

"Psy mám ráda všechny, lidí jen málo. Čím to asi bude?"

No, chyba bude asi někde ve vás, milá slečno. Lidem (obvykle to jsou ženy), kteří říkají, že "zvířata jsou lepší než lidé", se velkým obloukem vyhýbám.

1 0
možnosti
Foto

Tak se mi tím velkým obloukem klidně vyhněte...

0 0
možnosti

Hlavně se proboha  nedejte na dráhu pečovatelky v domě seniorů, protože máte

radši pejsky než lidi a to by ti senioři asi tu vaši péči nepřežili.

1 0
možnosti
Foto

A proč bych měla něco takového dělat?

A nejde o to, že mám psy, potažmo zvířata, raději než lidi. Lidi, které mám kolem sebe miluju nade vše - já mám zvířata obecně radši než lidi. Zvíře by totiž nikdy nebylo schopné toho, čeho člověk...

0 0
možnosti

Jsem pejskařka a můj čtvrtý pes v pořadí, osmiletá fenka kokršpaněla, je mým kamarádem a společníkem, častým zdrojem radosti. Přesto vám karmu nedám. Mám psy ráda, ale nepovyšuju je nad lidi. Ona ta psí láska je založena na tom, že člověk dá potravu, pohraje si a pohladí, zkrátka činí psu dobře. Lidská láska a přátelství jsou založeny na něčem jiném a musíme si je mnohem víc zasloužit a pracovat na nich. Co se týrání psů a zvířat vůbec týče, dějí se otřesné věci. Ale mluví se o nich a veřejnost je odsuzuje. Takže to, že se vám zdá, že týrání zvířat přibývá, je jen zásluha medializace. Dřív se běžně topila koťata, psi často prožili celý život u boudy přivázaní na krátkém řetězu a nad surovým bitím a kopanci se nikdo nepozastavil.

4 0
možnosti

Psi jsou dobrý, ale kočku bych do huby nevzal.

1 0
možnosti

Na otázku odpovím otázkou: není to tím, že psi (a zvířata vůbec) neumí mluvit? :-)

0 0
možnosti
Foto

Nejde o mluvení, jde o povahu...

0 0
možnosti