Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PZ

Tak já klidně řeknu, že Palacha - tedy jeho čin - zpochybňuji. Ne to, že se stal, ale to, jestli se stát měl. A upřímně nechápu, jak s tím někdo může souhlasit. Aby se mladý člověk dobrovolně zabil, navíc tak krutým a bolestivým způsobem, v tom rozhodně není nic následováníhodného. Nehledě na to, že my dnes už víme, že to vůbec nic nezměnilo (což on sám samozřejmě vědět nemohl, takže to mu nevyčítám).

Je mi jasný, že tím hodně lidí naštvu, ale podle mne prostě mladý život za demonstraci názoru, ať je ten názor sebelepší, nestojí.

0 0
možnosti
VC

A podobně kvalitních knih se sehnalo po výprodejích i za 1 Kč.

0 0
možnosti
Foto

děkuji, smutná vzpomínka

1 0
možnosti
AK

R^Blog dobrý, historické fotografie super. Jen nevěřte všem děkovačkám od různých Jeníků a dalších pochybných lidiček. :-) Viz zde:

http://www.cibulka.com/cgi-bin/det_os.exe?id=W98223

0 0
možnosti

Páni, tak už nám zase někdo začíná radit, jaký si máme dělat úsudek, a kdo je či není pochybný člověk?  ;-D Že by měli soudruzi absť ák, když se jim tohle po roce 1989 nějak zatrhlo? Jinak pokud jde o registraci důvěrníků, jistě jste v archivech nastudoval i to následující, jen jste to zřejmě už zapomněl. Tak se na to mrkněte, ať nevypadáte tak neinformovaně:-)

http://sestak.blog.idnes.cz/c/115063/Jak-StB-plnila-plan-v-hotelu-Continental-v-Brne.html

1 1
možnosti
HBM

Tak za tohle Vám děkuju moc a moc. Ani nevíte, jak mě potěšil takový příspěvek od mladé holčiny. Já 21.8. vždycky myla okna a pouštěla si k tomu Kubišku. Modlitbu pro Martu, kterou mám na malé SP desce dodnes. Poškrábanou, odrbanou, ale připomíná mi den, kdy jsem se strašně bála. Ale z těch otevřených oken jsem ji pouštěla sídlišti. Ať si trhnou nohou! Ještě jednou díky a vzkažte poděkování i Vašim rodičůmR^.

2 0
možnosti
Foto

Ahoj, tady na Tebe odkazuji ve svém článku... [>-]VR^

0 0
možnosti

úžasnej klenot, a jste naprosto skvělá, že jste si s tím dala tu práci a zkopírovala jste to pro všechny - jednoznačnej favorit do zítřejšího výběru  - ještě byste mohla prosím dodat, kdy to vyšlo a kdo to vydal - jinak tu poznámku, že se historie prodává za 5 ká beru jako literární licenci:-), ono v antikvecu se často objeví různý klenoty v rámci likvidace třeba pozůstalosti, a tohle je ten příklad - určitě by se to totiž normlálně prodalo i za pár stovek - suma sumárum, karma nejmíň tisícová;-D

6 1
možnosti
Foto

Jé, děkuju, toho si vážím :-)

Jinak tahle publikace - Soudruh Agresor, vyšla v roce 1990 (až rok potom jsem se narodila!;-D) a vydala ji Mladá fronta :-)

2 0
možnosti
Foto

úžasný archiv a povinné prohlédnutí pro ty co to nezažili, natož mají potřebu pochybovat, že se něco takového stalo nebo se dokonce stavět smířlivě.

7 0
možnosti
TB

zažil jsem to aktivně, v našem městě to nebylo o nic lepší, drželi jsme e taky docela dlouho. K obsazení našeho města by se dalo říct, došlo až 26.8. jinak to nešlo rozumně projet, tak ho pouze objížděli po různých hačaperkách

3 0
možnosti
  • Počet článků 88
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2169x
Jen malá holka,
co si hraje na spisovatelku,
baskytaristka a textařka,
bohém, poeta a flákač.