Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Sex mezi sourozenci je sice trestný v mnoha státech, nicméně úchylného na něm nic není :)

0 4
možnosti

Že vy jste jedináček? Popřípadě nemáte sestru. Jinak byste takovou kravinu nemohl napsat. :-P

4 0
možnosti

Smutné je právě to, že se toto téma vždy zasadí do rádoby "nádherných a citlivých" příběhů. Je to tak i v případě Betonové zahrady, pro mě snad nejzvrácenější knihy a filmu.

1 0
možnosti

karmaR^ - mimochodem dnes je odvaha nazvat uchylku uchylkou.

2 0
možnosti

Píšete: „Incest bych přirovnala snad jen k podobně závažnému prohřešku, jako je pedofilie.“ Jenže pedofilie není žádný prohřešek, natož závažný. Nikde v civilizovaném světě není – na rozdíl od incestu – pedofilie trestná.

2 3
možnosti
Foto

To bych tedy netvrdil. Myslím, že v tom zas až tak výrazný rozdíl není.

1. Nahlížení na sourozence jako na žádoucí sexuální objekt, stejně jako pedofilní založení trestné nejsou.

2. Pohlavní sty se sourozencem nebo mezi rodiči a dětmi trestný je, stejně jak pohlavní zneužití dětí.

Tak, kde je nějaký rozdíl?

1 1
možnosti

Rika Dezo svoji sestre Arance : " tyyy jo segra ses fakt dobra,mama mi nelhala. Aranka " vid tata to take rikal................ze kecam ,ze u nich to tak neni ? Staci se podivat na cele tohle zdegenerovana etnikum ,poslechnout si jak se bavi , jak vypadaji ,jak ziji a jeden ma hned jasno

0 3
možnosti
Foto

Já už jsem tady na blogu před pár týdny použil vtip z jedné anglické knížky "incest - a game for the whole family". A když nad tím přemýšlím, tak si myslím, že právě sex mezi sourozenci (jsem jedináček) může být důsledkem přirozeného puzení, zatímco zdrženlivost v této věci je záležitostí civilizace, výchovy.

0 0
možnosti

odmala jsem k segre , ani ona ke mne nepocitil sexpuzeni i bez vychovy - asi jsme divni, ze;-D:-P

1 0
možnosti

Nevím, nejsem si jistý. Krásnou studii na toto téma má Claude Lévi-Strauss.                                    INCEST IS BEST Předesílám, že sestru nemám a mezigenerační incest zásadně odmítám.:-)

0 0
možnosti

J23a26n 63F87r96ý37d53l

9. 7. 2013 15:21

"To je přece proti přírodě!" To je kec. I v přírodě běžně k pedofilii, incestu, homosexualitě dochází.

0 1
možnosti

Neboli proti nasi prirozenosti. Lidske. Ne zvireci.

5 0
možnosti

Vaše přirovnání v úvodu článku jsou dost radikální - vnímáte například, že na rozdíl od fyzické lásky mezi sourozenci, jakkoliv zvláštní, jsou třeba swingers party nebo SM praktiky často něco, co jeden z páru podstupuje z pocitu tlaku, že bez toho ho jeho protějšek opustí, a vlastně dělá něco, co mu tak úplně příjemné není? A příklad ze všech nejtypičtější: Heterosexuální alfasamec, pohrdající homosexuály, ale nutící partnerku k análnímu sexu. Hnus, velebnosti...

Já do vás nerejpu, jen mám tendenci odsuzovat spíš konání, při kterém je jedné straně ubližováno, třeba ta pedofilie... A to v sexu mezi sourozenci primárně nevidím.

Ovšem co se týče incestu mezigeneračního, v tom s vámi souhlasím stoprocentně. To musí být nějaký "strýčínek" nebo "tatínek" hodně velký ubožák, že hledá sex mezi Lolitkami v rodině... Rv A pro vás, i když jsem si remcla R^;-)

2 0
možnosti
Foto

Určitě souhlasím, já taky odsuzuju všechno, co je pod nátlakem. Což ovšem nemusí být právě případ sourozenců... Spíš se mi to prostě příčí z morálního a etického hlediska... ale kdo ví? Je to zvláštní otázka:-)

1 0
možnosti

Viděl jsem film Betonová zahrada, krásný a jemně citlivý film.

1 1
možnosti
  • Počet článků 88
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2169x
Jen malá holka,
co si hraje na spisovatelku,
baskytaristka a textařka,
bohém, poeta a flákač.