Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

váš článek mne zaujal,jako každý člověk mám sny,většinou si nepamatuji co v nich bylo, pouze ta moje mi ráno říká co se ti to zdálo,nevím. Ale jsou sny,které se mi vyplní,s odstupem,řádově, několika měsíců. jedná se vždy o odsek situace do které se nedostanu sám, ale je tam víc osob. No a v tom odseku lidí dělají co se mi kdysi zdálo,jsem v krajině která se mi zdála, mluví téma,která se mi zdála. jedná se o, cca, dobu 3- 5 minut. ve snu děj vypadne,ale v tom odseku se stane co má stát, zatím mne nikdo nevysvětlil o jaký jev se jedná.

 pokud mi někdo chce tvrdit,že si to uměle přivolávám sám,tak je na omylu. Do děje se skutečně dostanu působením jiných lidí

0 0
možnosti
Foto

já s tím souhlasím a věřím vám, něco podobného už se mi taky stalo! :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 88
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2169x
Jen malá holka,
co si hraje na spisovatelku,
baskytaristka a textařka,
bohém, poeta a flákač.