Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A na motivy tohoto braku vznikl jeste horsi brak - 50 odstinu sedi. Stmivani jsem necetla, povazuji to za dilko pro nactilete, 50 odstinu nudy jsem bohuzel cetla. Blesk je nejctenejsi, Troska je uspesny reziser a Babica je nej kuchar. Tak proc ne Stmivani nejpopularnejsi brak? Kvalita jde s popularitou jen obcas.

0 0
možnosti
Foto

Náctiletý holky čtou Stmívání, dospělí Viewegha, že vás to překvapuje. Já osobně přečetla všechny díly, když mi bylo čtrnáct/patnáct nebo kdy to vyšlo. První film jsme vypnula po deseti minutách, to pro mě bylo daleko méně snesitelné než knihy. Vlastně tu ale nepíšete nic, co by se nevědělo, nadává se na Stmívání pořád. Zkuste přijít s něčím novým. Braky se čtou. Proč? Vysvětlila mi to jednou maminka, když jsem se jí snažila vnutit Lustiga místo její Agathy. Je unavená tak z práce (je doktorka), že po službě, kdy dělá 36 hodin vkuse a druhý den nanovo, nechce číst nic náročného, chce si u knihy odpočinout. A to si u Komu zvoní hrana, Mistr a Markétka ani u Modlitby pro Kateřinu Hor. neodpočine. Já přečtu během školy spousta knih, ale na dovolenou si vezmu klidně fantasy a jsem spokojená. Mimochodem je škoda, že se mluví pořád jen o tom naivním Stmívání. Napsala i The Host - sci-fi pro dospělé a byla to celkem dobrá kniha na odpočinek.

0 0
možnosti
Foto

Ale abyste si nemyslela, Agathu nepovažuji za brak zrovna.

0 0
možnosti
Foto

Filmy jsou brak...a první díl knižního Stmívání je zdlouhavý a pomalý :) Ostatní díly dostanou spád... a dá se to dočíst i bez sebezapření, nicméně prostě jsou vždy tím, čím jsou...červenou knihovnou pro náctileté ...ale docela...z mého pohledu...čtivou :)

0 0
možnosti
Foto

Mirko, v knihovně si půjčte mé knihy (autor Horst Kocour Haslbauer - Pragoline) a učitě se Vám ROZEDNÍ. Přeji Vám šťastnější ruku při výběru knih a filmů! A ZDRAVÍM! hah;-D

0 0
možnosti
Foto

Teď jsem zjistil jak dobře píšete, mé knihy nečtěte! Návštěva mého blogování Vás může varovat, do čeho byste spadla čtením mé rodinné ságy a zážitků, kdy jsem byl ve Vašem VJEKU a i daleko MLADŠÍ. hahEU

0 0
možnosti
  • Počet článků 88
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2169x
Jen malá holka,
co si hraje na spisovatelku,
baskytaristka a textařka,
bohém, poeta a flákač.