Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moraváci a Slezané chtějí   č e s k é h o   prezidenta. Přidají se k nám i Češi, anebo budou volit Schwarzenberga???

1 0
možnosti
Foto

Já jsem z Čech a chtěla bych především prezidenta čestného a morálního:-) zas tolik mi nezáleží na tom, jaké má kořeny... Já jsem například židovka (tedy česká, ale přesto), a taky by se mi asi nelíbilo, kdyby na mě bylo pohlíženo pouze národnostně, a už ne na můj charakter:-). Tím nechci říct, že bych se knížete nějak zastávala... Pouze to, že je mi celkem fuk, odkud kdo je, ale jde mi o to, jaký je:-)

0 0
možnosti

A odkudpak jste Mirko?

1 2
možnosti
Foto

Z Kutené Hory koudelníkova dcera :)

1 0
možnosti

Zapoměla jste jmenovat napojení knížete na Bakalu. Mají to rozdělené Čechy knížeti, Morava Bakalova. Na Ostravsku už začal.Rv

4 2
možnosti

J53a75n 64J81o92š14t

13. 1. 2013 14:09

Kníže o existenci Moravy (a Slezska) nemá ani páru ... viz jeho výrok, že při cestě z Vídně překročil v Mikulově hranice do Čech, a  diskuze v TV, kde "bude prezidentem v Čechách"  atd. atd..

Všichni evropští aristokraté ví o historické zemi Morava ( a Slezsko) a také ji paritně s Čechami navštěvují. "Náš" vlastní aristokrat zná pouze Čechy !!!

2 1
možnosti
Foto

Ano obyčejná holka.Ale s hlavou plnou????:-)[>-]

0 0
možnosti

P38a14v90e18l 53S47y23c49h38a

13. 1. 2013 13:28

Proč si voblu tak moc komplikujete:)

0 0
možnosti
  • Počet článků 88
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2169x
Jen malá holka,
co si hraje na spisovatelku,
baskytaristka a textařka,
bohém, poeta a flákač.