O mně :)

Mirka Karásková

Dobří holubi se vracejí

Jsem holub, co na dlouho zbloudil z cesty a nechtělo se mu domů. Ale jsem dobrý holub a tak jsem v sobě našla všechny síly a překonala ten strach roztáhnout křídla a znovu objevit už objevené.

3.8.2017 v 17:21 | Karma článku: 9.63 | Přečteno: 476 | Diskuse

Mirka Karásková

K výročí okupace 68 fotek z tajného disidentského šuplíku

Pokaždé, když mi rodiče vypráví, jak u nás po hlavní silnici projížděly tanky, je mi úzko. A někdo to snad chce zpochybňovat... stejně jako Palacha - chce se mi zvracet. A ne, neříkejte, že podruhé už by se to stát nemohlo! To si lidi po první světové mysleli taky...

21.8.2013 v 19:00 | Karma článku: 26.27 | Přečteno: 1116 | Diskuse

Mirka Karásková

Jaro pořád nikde

Zimu mám ráda, ale tahle už je opravdu únavná! Jaro pořád ne a ne přijít a vypadá to, jako by snad ani přijít nechtělo. Tady vám na ohřátí přináším malou vzpomínku na léto.

28.3.2013 v 18:15 | Karma článku: 9.80 | Přečteno: 369 | Diskuse

Mirka Karásková

Pilot

V tomto článku nečekejte nic hlubokomyslného ani zábavného. Je to můj první článek tady, a slouží tedy spíše k mému seznámení se s tím vším zde. Děkuji za pochopení.

29.11.2012 v 19:59 | Karma článku: 10.09 | Přečteno: 1051 | Diskuse
Počet článků 88 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2169

Jen malá holka,
co si hraje na spisovatelku,
baskytaristka a textařka,
bohém, poeta a flákač.